Аннотации:
Реалізація комунікативної лінії як однієї з провідних у навчанні рідної мови школярів можлива за рівномірного та паралельного розвитку всіх типів мовлення: розповіді, опису та міркування. Виховання мовленнєвої культури тісно пов’язане з оволодінням мовними засобами в будь-якій мовленнєвій ситуації, умінням користуватися багатством української мови, правильно й виразно висловлювати свої думки (текстотворення). Формування в молодших школярів умінь і навичок користуватися мовними засобами в процесі сприймання, розуміння та продукування текстів усної і писемної форм є провідною метою навчання української мови. Від того, як учень володіє означеними формами мовленнєвої діяльності, залежить його внутрішня культура, моральні переконання та естетичні ідеали. Образне мовлення є показником якісного, емоційно багатого мовлення і виступає для учнів початкових класів як мовлення, в якому передбачається вживання слів і словосполучень у незвичайному метафоричному значенні, що дає можливість художньо відтворювати дійсність. Мета нашої кваліфікаційної роботи полягає в комплексному дослідженні методів опрацювання текстів-описів на уроках зв’язного мовлення.