Короткий опис(реферат):
Зростання вимог до рівня підготовки сучасних фахівців, процеси євроінтеграції і глобалізації, європейський вектор розвитку системи вищої освіти України зумовлюють необхідність її адаптації до нових соціально-економічних умов з метою забезпечення конкурентоспроможності вітчизняних фахівців. Однією з провідних передумов реалізації потенціалу дистанційного навчання є готовність майбутніх вчителів початкової школи до впровадження відповідних технологій. Водночас, як показали аналіз наукової літератури, документації та результати констатувального експерименту, у вищих навчальних закладах України майбутніх вчителів початкової школи не залучають до здійснення дистанційного навчання загалом й зокрема до проектування систем такого навчання з метою їх використання у професійній діяльності. Мета і завдання дослідження – теоретично обґрунтувати, розробити та експериментально перевірити технологію використання інформаційно-комунікаційні технології для здійснення дистанційного навчання майбутніх вчителів початкової школи.