Abstract:
Активна навчальна діяльність у психології і педагогіці розглядається як один із важливих аспектів підвищення ефективності навчання і розуміється як активність школяра в процесі учіння, його бажання здобувати знання, застосовувати навчальні дії для їх отримання. Цілеспрямоване формування мотиваційної спрямованості – це, по суті, формування самої особистості. Навчання у школі має бути для дитини джерелом позитивних емоцій. Важливо, щоб ці позитивні емоції пов’язувались із самою навчальною діяльністю, її процесом та результатами. Навчати дитину можна лише тоді, коли у неї вдається викликати інтерес і бажання зробити те, що просить учитель. Формування мотиваційної спрямованості забезпечує подолання учнями труднощів у навчальній роботі, стимулює їхню пізнавальну активність та ініціативність. Мета дослідження – теоретично обгрунтувати та експериментально перевірити ефективність технології моделювання у процесі формування мотиваційної спрямованості молодших школярів під час розв’язування сюжетних задач.