Abstract:
Соціокультурні зміни, які відбуваються у сучасному українському суспільстві по-різному впливають на процес соціалізації підростаючої особистості: значно підвищуються вимоги до її культурного і морального рівня, до поглиблення й розширення світогляду дитини, розвитку таких умінь і здібностей, які забезпечували би не лише її адаптацію до нової соціальної реальності, а й сприяли свідомому вибору власного життєвого шляху. Такі установки хоча й передбачають різновекторність життєдіяльності людини, але значно ускладнюють процес соціалізації у дитячому віці, особливо спричинюючи проблеми в сфері соціальної взаємодії та дитячих соціальних взаємин. Мета дослідження – здійснити цілісний науковий аналіз проблеми соціалізації дітей молодшого шкільного віку; визначити та обґрунтувати теоретико-методичні засади соціалізації молодших школярів під час навчальної діяльності.