Abstract:
Моральність молодих людей завжди була в центрі уваги науки. У наш час особливої актуальності вона набуває у віковій та педагогічній психології. За результатами соціологічних та психологічних досліджень триває зростання підлітково-юнацької злочинності, піддаються сумніву такі особистісні якості як доброта, чуйність, порядність, делікатність, скромність, ввічливість. А тому в спільноті юнаків і дівчат поширюється прагнення хитрувати, обманювати, бути крутим. На жаль, молоді люди призвичаюються до таких «корисних» для виживання в сучасних умовах явищ як брутальність, хамовитість, безсердечність, жорстокість, потурання інтересів інших. Подібні поведінкові аберації позбавляють молодь сенсу життя, руйнують їх життєві плани на майбутнє, загальмовують повноцінне особистісне зростання. Об’єкт дослідження: моральна самооцінка молодших школярів. Предмет дослідження: психологічні умови становлення моральної самооцінки учнів початкових класів. Мета дослідження: визначити психологічні умови та запропонувати засоби цілеспрямованого формування моральної самооцінки у період навчання в початковій школі.