Аннотации:
Високо оцінюючи значний внесок цих вчених у дослідження проблеми розвитку пізнавальної активності дітей засобами ігрової діяльності зазначимо, що не всі її аспекти було опрацьовано. Так, наприклад, немає спеціальних наукових досліджень, присвячених висвітленню особливостей використання ігрових засобів на уроках мистецтва у початковій школі, хоча саме ці уроки містять найбільше можливостей, оскільки мистецька гра виступає одним із необхідних структурних елементів таких уроків. Також досі не було розроблено комплексу технологічних механізмів використання різного виду ігор саме з метою розвитку пізнавальної активності молодших школярів. Об’єкт дослідження – процес розвитку пізнавальної активності молодших школярів. Предмет дослідження – технології розвитку пізнавальної активності учнів початкової школи засобами ігрової діяльності. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні, розробці та експериментальній перевірці ефективності технологічних інструментів розвитку пізнавальної активності учнів початкової школи засобами ігрової діяльності.