Аннотации:
Пріоритетним завданням системи освіти є виховання відповідального ставлення людини до власного здоров’я та здоров’я інших як найвищої індивідуальної і суспільної цінності. Саме тому в закладах дошкільної освіти необхідно створити умови, які б сприяли розвитку та збереженню здоров’я, утвердженню здорового способу життя, гармонізації взаємин дітей із довкіллям. Про це зазначено у Базовому компоненті дошкільної освіти України, Законах України „Про дошкільну освітуˮ, Концепції формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя у дітей та молоді, Національній доктрині розвитку освіти та інших законодавчих і програмних документах. Соціальне замовлення суспільств,а, яке склалося на сьогодні, вимагає комплексного і системного вирішення прроблеми валеологічної освіти дошкільників. Об’єкт дослідження – процес валеологічного виховання старших дошкільників. Предмет дослідження – методика забезпечення непервності у процесі валеологічної освіти старших дошкільників. Мета дослідження – обґрунтувати теоретичні основи проблеми неперервності у валеологічному вихованні дітей дошкільного віку; розробити й експериментально перевірити методику забезпечення неперервності у валеологічній освіті дошкільників.