Abstract:
В останні роки проблема розвитку креативного потенціалу особистості набула яскраво виявленої соціальної значимості. Креативністю сьогодні цікавляться не лише психологи, це стало проблемою національної та міжнародної політики. Зростання суспільної значимості питання супроводжується зростанням наукового інтересу до проблем креативності, насамперед до її прикладних аспектів. Людина, яка здатна генерувати ідеї та використовувати знання і уміння в нових ситуаціях комфортно почувається навіть у нестабільних соціальних умовах сучасного життя. Отже, є реальна потреба суспільства в інтенсивному розвитку креативного потенціалу кожної людини. Непродумане ставлення до цієї сфери особистості може стати причиною кризи нових ідей у науці і виробництві, техніці, тобто кризою самого суспільства. Мета дослідження полягала у теоретичному і емпіричному дослідженні залежності між рівнем розвитку креативного потенціалу вихователя закладу дошкільної освіти та розвитком креативних здібностей його вихованців.