Аннотации:
Актуальною є тривимірна графіка, яка на сьогоднішній день ефективно застосовується в багатьох предметних областях. Інтерактивна 3D візуалізація може успішно використовуватися за такими напрямками: дизайн інтер’єру, екстер’єру; архітектура та містобудування; туристичний бізнес; культура; розважальна індустрія; кіноіндустрія; реклама та 3D презентація; медицина; психотерапія; інженерія тощо. З даного переліку областей можливого застосування інтерактивної візуалізації можна зрозуміти важливість аналізу даної технології. Особливу увагу слід приділити методології вивчення 3D моделювання в синтезі з векторною графікою. Адже ця проблема, що неодмінно виникає перед студентами-художниками, є недостатньо вивченою. Тому метою дослідження є надати характеристику інструментам графічних реакторів у контексті міжпрограмних зв’язків; визначити перспективні шляхи розв’язання технічних і художніх завдань, поставлених перед сучасним дизайнером. Об’єкт дослідження: процес технічного поєднання програмного забезпечення векторної графіки і ЗD моделювання під час створення окремого арт-об’єкта. Предмет дослідження: програмні характеристики 3D об’єктів і векторної графіки, як чинники представлення об’єктів і зображень у комп’ютерній графіці.