dc.contributor.author |
Бахіна, Альона Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-23T14:43:56Z |
|
dc.date.available |
2021-03-23T14:43:56Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Бахіна А. В. Психологічні особливості професійного вигорання педагогів та засоби його профілактики: магістерська роб.: 053 Психологія / Альона Володимирівна Бахіна. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 156 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4940 |
|
dc.description.abstract |
В останні роки спостерігається значне пожвавлення інтересу вітчизняних психологів до дослідження проблеми «професійного вигорання» представників комунікативних професій, що відповідає пріоритетному напрямку сучасної психології здоров’я і психологічної практики. Особливо яскраво вплив стресів проявляється у педагогічній діяльності, через перенасиченість її такими стресогенами, як: відповідальність за розвиток підростаючого покоління, активна міжособистісна взаємодія, підвищена емоційна напруженість, недостатня соціальна оцінка тощо. Одним із найважчих наслідків довготривалого професійного стресу у вчителя є синдром професійного вигорання. Таким чином, у силу приналежності до професії типу «людина - людина», педагоги є досить сприйнятливими до виникнення синдрому «професійного вигорання» і через це потребують особливого психологічного супроводу та підтримки.Мета дослідження – полягає у теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці ефективності засобів профілактики та психологічних особливостей синдрому «професійного вигорання» вчителя. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Психологічні особливості професійного вигорання педагогів та засоби його профілактики |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |