Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Бахіна, Альона Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-23T14:43:56Z | |
dc.date.available | 2021-03-23T14:43:56Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Бахіна А. В. Психологічні особливості професійного вигорання педагогів та засоби його профілактики: магістерська роб.: 053 Психологія / Альона Володимирівна Бахіна. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 156 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4940 | |
dc.description.abstract | В останні роки спостерігається значне пожвавлення інтересу вітчизняних психологів до дослідження проблеми «професійного вигорання» представників комунікативних професій, що відповідає пріоритетному напрямку сучасної психології здоров’я і психологічної практики. Особливо яскраво вплив стресів проявляється у педагогічній діяльності, через перенасиченість її такими стресогенами, як: відповідальність за розвиток підростаючого покоління, активна міжособистісна взаємодія, підвищена емоційна напруженість, недостатня соціальна оцінка тощо. Одним із найважчих наслідків довготривалого професійного стресу у вчителя є синдром професійного вигорання. Таким чином, у силу приналежності до професії типу «людина - людина», педагоги є досить сприйнятливими до виникнення синдрому «професійного вигорання» і через це потребують особливого психологічного супроводу та підтримки.Мета дослідження – полягає у теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці ефективності засобів профілактики та психологічних особливостей синдрому «професійного вигорання» вчителя. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Психологічні особливості професійного вигорання педагогів та засоби його профілактики | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |