ElarK-PNU

Психологічні особливості професійного вигорання педагогів та засоби його профілактики

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бахіна, Альона Володимирівна
dc.date.accessioned 2021-03-23T14:43:56Z
dc.date.available 2021-03-23T14:43:56Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Бахіна А. В. Психологічні особливості професійного вигорання педагогів та засоби його профілактики: магістерська роб.: 053 Психологія / Альона Володимирівна Бахіна. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 156 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4940
dc.description.abstract В останні роки спостерігається значне пожвавлення інтересу вітчизняних психологів до дослідження проблеми «професійного вигорання» представників комунікативних професій, що відповідає пріоритетному напрямку сучасної психології здоров’я і психологічної практики. Особливо яскраво вплив стресів проявляється у педагогічній діяльності, через перенасиченість її такими стресогенами, як: відповідальність за розвиток підростаючого покоління, активна міжособистісна взаємодія, підвищена емоційна напруженість, недостатня соціальна оцінка тощо. Одним із найважчих наслідків довготривалого професійного стресу у вчителя є синдром професійного вигорання. Таким чином, у силу приналежності до професії типу «людина - людина», педагоги є досить сприйнятливими до виникнення синдрому «професійного вигорання» і через це потребують особливого психологічного супроводу та підтримки.Мета дослідження – полягає у теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці ефективності засобів профілактики та психологічних особливостей синдрому «професійного вигорання» вчителя. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Психологічні особливості професійного вигорання педагогів та засоби його профілактики uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу