Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Куйбєда, Олена Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-23T14:51:14Z | |
dc.date.available | 2021-03-23T14:51:14Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Куйбєда О. О. Особливості невербальної поведінки лідерів учнівського колективу: магістерська роб.: 053 Психологія / Олена Олександрівна Куйбєда. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 132 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4943 | |
dc.description.abstract | Вагомість та актуальність вивчення невербальної поведінки лідерів в учнівських колективах визначається насамперед тим, що лідерство являє собою один із найбільш значущих факторів групової інтеграції, які сприяють досягненню групових цілей із найбільшим ефектом. Будь-який учнівський колектив функціонуватиме значно ефективніше (як у навчально-організаційному, так і соціально-психологічному аспекті), якщо вчитель у своїй педагогічній діяльності спиратиметься на допомогу учнів-лідерів. Також лідери можуть виступати також як дезорганізатори, тому педагог повинен вміти їх виявляти та коригувати їх діяльність. І саме знання особливостей невербальної поведінки таких учнів допоможе педагогу вчасно виявити їх у класі. Мета дослідження – виявити специфічні особливості невербальної поведінки лідерів учнівського колективу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості невербальної поведінки лідерів учнівського колективу | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |