ElarK-PNU

Особливості невербальної поведінки лідерів учнівського колективу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Куйбєда, Олена Олександрівна
dc.date.accessioned 2021-03-23T14:51:14Z
dc.date.available 2021-03-23T14:51:14Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Куйбєда О. О. Особливості невербальної поведінки лідерів учнівського колективу: магістерська роб.: 053 Психологія / Олена Олександрівна Куйбєда. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 132 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4943
dc.description.abstract Вагомість та актуальність вивчення невербальної поведінки лідерів в учнівських колективах визначається насамперед тим, що лідерство являє собою один із найбільш значущих факторів групової інтеграції, які сприяють досягненню групових цілей із найбільшим ефектом. Будь-який учнівський колектив функціонуватиме значно ефективніше (як у навчально-організаційному, так і соціально-психологічному аспекті), якщо вчитель у своїй педагогічній діяльності спиратиметься на допомогу учнів-лідерів. Також лідери можуть виступати також як дезорганізатори, тому педагог повинен вміти їх виявляти та коригувати їх діяльність. І саме знання особливостей невербальної поведінки таких учнів допоможе педагогу вчасно виявити їх у класі. Мета дослідження – виявити специфічні особливості невербальної поведінки лідерів учнівського колективу. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Особливості невербальної поведінки лідерів учнівського колективу uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу