dc.contributor.author |
Яніна, Вікторія Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-23T14:54:09Z |
|
dc.date.available |
2021-03-23T14:54:09Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Яніна В. В. Психологічні засади соціальної адаптації молодших школярів: магістерська роб.: 053 Психологія / Вікторія Вікторівна Яніна. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 103 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4944 |
|
dc.description.abstract |
Дослідники проблеми готовності дитини до навчання в школі І ступеня вважають за необхідне проводити своєчасну діагностику психологічної готовності школяра як один із головних видів профілактики можливих труднощів в адаптації до школи, в навчанні і розвитку. Адже шкільна дезадаптація настає або у випадку психологічного недорозвинення дитини, або за наявності індивідуальних особливостей. Таким чином, діагностика готовності дитини до навчання в школі є одним із головних видів профілактики можливих труднощів в адаптації до школи в навчанні й розвитку дітей. Мета дослідження – виявлення психолого-педагогічних умов соціальної адаптації школярів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Психологічні засади соціальної адаптації молодших школярів |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |