Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Яніна, Вікторія Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-23T14:54:09Z | |
dc.date.available | 2021-03-23T14:54:09Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Яніна В. В. Психологічні засади соціальної адаптації молодших школярів: магістерська роб.: 053 Психологія / Вікторія Вікторівна Яніна. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 103 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4944 | |
dc.description.abstract | Дослідники проблеми готовності дитини до навчання в школі І ступеня вважають за необхідне проводити своєчасну діагностику психологічної готовності школяра як один із головних видів профілактики можливих труднощів в адаптації до школи, в навчанні і розвитку. Адже шкільна дезадаптація настає або у випадку психологічного недорозвинення дитини, або за наявності індивідуальних особливостей. Таким чином, діагностика готовності дитини до навчання в школі є одним із головних видів профілактики можливих труднощів в адаптації до школи в навчанні й розвитку дітей. Мета дослідження – виявлення психолого-педагогічних умов соціальної адаптації школярів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Психологічні засади соціальної адаптації молодших школярів | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |