ElarK-PNU

Психологічні засади соціальної адаптації молодших школярів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Яніна, Вікторія Вікторівна
dc.date.accessioned 2021-03-23T14:54:09Z
dc.date.available 2021-03-23T14:54:09Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Яніна В. В. Психологічні засади соціальної адаптації молодших школярів: магістерська роб.: 053 Психологія / Вікторія Вікторівна Яніна. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 103 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4944
dc.description.abstract Дослідники проблеми готовності дитини до навчання в школі І ступеня вважають за необхідне проводити своєчасну діагностику психологічної готовності школяра як один із головних видів профілактики можливих труднощів в адаптації до школи, в навчанні і розвитку. Адже шкільна дезадаптація настає або у випадку психологічного недорозвинення дитини, або за наявності індивідуальних особливостей. Таким чином, діагностика готовності дитини до навчання в школі є одним із головних видів профілактики можливих труднощів в адаптації до школи в навчанні й розвитку дітей. Мета дослідження – виявлення психолого-педагогічних умов соціальної адаптації школярів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Психологічні засади соціальної адаптації молодших школярів uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу