ElarK-PNU

Формування вольового компоненту поведінки у підлітків з девіаціями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мельник, Оксана Борисівна
dc.date.accessioned 2021-03-23T14:56:17Z
dc.date.available 2021-03-23T14:56:17Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Мельник О. Б. Формування вольового компоненту поведінки у підлітків з девіаціями: магістерська роб.: 053 Психологія / Оксана Борисівна Мельник. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 103 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4945
dc.description.abstract Психологічний аналіз проблеми вольового компоненту поведінки пов’язаний із вмінням регулювати свої дії у різних ситуаціях. Забезпечення особистісної активності, мобілізація зусиль, подолання труднощів, перемога над лінощами, стримування небажаної імпульсивності вимагає високоо рівня вольової поведінки. Втім, у підлітковий період, який є сензитивним для оволодіння цієї функції, закладаються основи вольової регуляції як умови для успішної самоорганізації. Тому важливо сформувати у підлітка правильне розуміння необхідності навичок вольової регуляції для практичного життя. Мета роботи полягає у з’ясуванні психологічних умов формування вольового компоненту поведінки та підготовці корекційно-розвивальної програми для дітей підліткового віку з девіаціями. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування вольового компоненту поведінки у підлітків з девіаціями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу