dc.description.abstract |
У результаті ускладнення ситуації в соціально-політичній, економічній, освітній та інших сферах суспільного життя, рівень насильства в суспільстві на сьогоднішній день збільшився в декілька разів. Відтак, антибулінгова робота є одним із актуальних напрямів виховання ґендерної культури школярів. Психологічними науками булінг досліджується з позицій вивчення даного феномену в розмаїтті його проявів, механізмів і чинників виникнення. Проблемами соціально-психологічної адаптації дітей-жертв булінгу цікавляться педагоги та правознавці. Проте їх інтерес не дає можливості комплексно, міждисциплінарно окреслити його сутність, а отже визначає потребу ретельного аналізу проявів булінгу також у вимірах психологічної науки, що дасть змогу обґрунтовано підходити до психопрофілактичної роботи та корекції його наслідків в освітньому середовищі. Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні й емпіричному вивченні особливостей і психологічних умов соціального розвитку підлітків – учасників булінгу, ознак, причин прояву шкільного булінгу та його видів. |
uk_UA |