Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Чопенко, Алла Василівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-24T07:22:02Z | |
dc.date.available | 2021-03-24T07:22:02Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Чопенко А. В. Булінг як деструктивний процес в освітньому середовищі: магістерська роб.: 053 Психологія / Алла Василівна Чопенко. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 52 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4950 | |
dc.description.abstract | У результаті ускладнення ситуації в соціально-політичній, економічній, освітній та інших сферах суспільного життя, рівень насильства в суспільстві на сьогоднішній день збільшився в декілька разів. Відтак, антибулінгова робота є одним із актуальних напрямів виховання ґендерної культури школярів. Психологічними науками булінг досліджується з позицій вивчення даного феномену в розмаїтті його проявів, механізмів і чинників виникнення. Проблемами соціально-психологічної адаптації дітей-жертв булінгу цікавляться педагоги та правознавці. Проте їх інтерес не дає можливості комплексно, міждисциплінарно окреслити його сутність, а отже визначає потребу ретельного аналізу проявів булінгу також у вимірах психологічної науки, що дасть змогу обґрунтовано підходити до психопрофілактичної роботи та корекції його наслідків в освітньому середовищі. Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні й емпіричному вивченні особливостей і психологічних умов соціального розвитку підлітків – учасників булінгу, ознак, причин прояву шкільного булінгу та його видів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Булінг як деструктивний процес в освітньому середовищі | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |