ElarK-PNU

Булінг як деструктивний процес в освітньому середовищі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чопенко, Алла Василівна
dc.date.accessioned 2021-03-24T07:22:02Z
dc.date.available 2021-03-24T07:22:02Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Чопенко А. В. Булінг як деструктивний процес в освітньому середовищі: магістерська роб.: 053 Психологія / Алла Василівна Чопенко. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 52 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4950
dc.description.abstract У результаті ускладнення ситуації в соціально-політичній, економічній, освітній та інших сферах суспільного життя, рівень насильства в суспільстві на сьогоднішній день збільшився в декілька разів. Відтак, антибулінгова робота є одним із актуальних напрямів виховання ґендерної культури школярів. Психологічними науками булінг досліджується з позицій вивчення даного феномену в розмаїтті його проявів, механізмів і чинників виникнення. Проблемами соціально-психологічної адаптації дітей-жертв булінгу цікавляться педагоги та правознавці. Проте їх інтерес не дає можливості комплексно, міждисциплінарно окреслити його сутність, а отже визначає потребу ретельного аналізу проявів булінгу також у вимірах психологічної науки, що дасть змогу обґрунтовано підходити до психопрофілактичної роботи та корекції його наслідків в освітньому середовищі. Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні й емпіричному вивченні особливостей і психологічних умов соціального розвитку підлітків – учасників булінгу, ознак, причин прояву шкільного булінгу та його видів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Булінг як деструктивний процес в освітньому середовищі uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу