dc.contributor.author |
Таран, Катерина Андріївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-24T11:31:52Z |
|
dc.date.available |
2021-03-24T11:31:52Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Таран К. А. Формування лексичної сторони мовлення в молодших школярів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Катерина Андріївна Таран. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 113 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4952 |
|
dc.description.abstract |
Сучасна системи освіти передбачає вдосконалення навчального процесу шляхом посилення принципу розвивального навчання. Зміст процесу навчання висуває певні вимоги до рівня розумового та мовленнєвого розвитку дітей, зокрема і молодших школярів з порушеннями розумового розвитку. Формування лексичного боку мовлення є важливим завданням корекційно-розвивальної роботи з дітьми з інтелектуальними порушеннями, яке обумовлене значущістю лексики для мовленнєвого розвитку загалом та для процесу комунікації і розвитку пізнавальної діяльності дітей зокрема. Метою дослідження є з’ясувати сутність та особливості формування лексичної сторони мовлення у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Формування лексичної сторони мовлення в молодших школярів з інтелектуальними порушеннями |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |