Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Таран, Катерина Андріївна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-24T11:31:52Z | |
dc.date.available | 2021-03-24T11:31:52Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Таран К. А. Формування лексичної сторони мовлення в молодших школярів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Катерина Андріївна Таран. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 113 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4952 | |
dc.description.abstract | Сучасна системи освіти передбачає вдосконалення навчального процесу шляхом посилення принципу розвивального навчання. Зміст процесу навчання висуває певні вимоги до рівня розумового та мовленнєвого розвитку дітей, зокрема і молодших школярів з порушеннями розумового розвитку. Формування лексичного боку мовлення є важливим завданням корекційно-розвивальної роботи з дітьми з інтелектуальними порушеннями, яке обумовлене значущістю лексики для мовленнєвого розвитку загалом та для процесу комунікації і розвитку пізнавальної діяльності дітей зокрема. Метою дослідження є з’ясувати сутність та особливості формування лексичної сторони мовлення у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування лексичної сторони мовлення в молодших школярів з інтелектуальними порушеннями | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |