ElarK-PNU

Формування лексичної сторони мовлення в молодших школярів з інтелектуальними порушеннями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Таран, Катерина Андріївна
dc.date.accessioned 2021-03-24T11:31:52Z
dc.date.available 2021-03-24T11:31:52Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Таран К. А. Формування лексичної сторони мовлення в молодших школярів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Катерина Андріївна Таран. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 113 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4952
dc.description.abstract Сучасна системи освіти передбачає вдосконалення навчального процесу шляхом посилення принципу розвивального навчання. Зміст процесу навчання висуває певні вимоги до рівня розумового та мовленнєвого розвитку дітей, зокрема і молодших школярів з порушеннями розумового розвитку. Формування лексичного боку мовлення є важливим завданням корекційно-розвивальної роботи з дітьми з інтелектуальними порушеннями, яке обумовлене значущістю лексики для мовленнєвого розвитку загалом та для процесу комунікації і розвитку пізнавальної діяльності дітей зокрема. Метою дослідження є з’ясувати сутність та особливості формування лексичної сторони мовлення у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування лексичної сторони мовлення в молодших школярів з інтелектуальними порушеннями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу