ElarK-PNU

Соціально-реабілітаційна робота з сім’ями, які виховують дітей з особливими освітніми потребами

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Возна, Марія Зіновіївна
dc.date.accessioned 2021-03-24T11:37:25Z
dc.date.available 2021-03-24T11:37:25Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Возна М. З. Соціально-реабілітаційна робота з сім’ями, які виховують дітей з особливими освітніми потребами: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Марія Зіновіївна Возна. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 97 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4953
dc.description.abstract На сучасному етапі в Україні спостерігається тенденція до зростання чисельності дітей з функціональними обмеженнями, а також сімей, що виховують дітей з особливими освітніми потребами. За даними ООН, у світі нараховується приблизно 450 млн людей з обмеженими можливостями і майже 200 млн з них – діти. Сім’ї, що мають дітей з порушеннями фізичного чи психічного розвитку, – це одна з найбільш уразливих груп населення. Соціальна підтримка таких сімей передбачає розв’язання цілого комплексу проблем, пов’язаних з допомогою дитині: з її соціальною реабілітацією, лікуванням, освітою, соціальною адаптацією й інтеграцією в суспільство. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність соціально-реабілітаційної програми для сімей, які виховують дитину з особливими освітніми потребами. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Соціально-реабілітаційна робота з сім’ями, які виховують дітей з особливими освітніми потребами uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу