Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гунчак, Ольга Василівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-24T11:40:08Z | |
dc.date.available | 2021-03-24T11:40:08Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Гунчак О. В. Використання дидактичних ігор у роботі з дошкільниками із ЗПР: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ольга Василівна Гунчак. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 117 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4954 | |
dc.description.abstract | Ігрові технології є однією з унікальних форм навчання. Цікавість умовного світу гри робить позитивною, емоційно забарвленою монотонну діяльність із запам'ятовування, повторення, закріплення чи засвоєння інформації, а емоційність ігрового дійства активізує всі психічні процеси і функції дитини. Актуальність гри в даний час підвищується і через перенасиченість сучасних дітей інформацією. У всьому світі, і в Україні в тому числі, розширюється предметно-інформаційне середовище. Телебачення, відео, радіо, комп'ютер, мережа Інтернет останнім часом надають величезний обсяг інформації дітям. Актуальним завданням стає розвиток самостійної оцінки та відбору одержуваної інформації. Однією з форм навчання, що розвиває подібні вміння, є дидактична гра, що сприяє практичному використанню знань. Мета дослідження: розробити методичне забезпечення процесу використання дидактичних ігор в освітній діяльності дошкільників із ЗПР. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Використання дидактичних ігор у роботі з дошкільниками із ЗПР | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |