ElarK-PNU

Використання дидактичних ігор у роботі з дошкільниками із ЗПР

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гунчак, Ольга Василівна
dc.date.accessioned 2021-03-24T11:40:08Z
dc.date.available 2021-03-24T11:40:08Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Гунчак О. В. Використання дидактичних ігор у роботі з дошкільниками із ЗПР: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ольга Василівна Гунчак. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 117 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4954
dc.description.abstract Ігрові технології є однією з унікальних форм навчання. Цікавість умовного світу гри робить позитивною, емоційно забарвленою монотонну діяльність із запам'ятовування, повторення, закріплення чи засвоєння інформації, а емоційність ігрового дійства активізує всі психічні процеси і функції дитини. Актуальність гри в даний час підвищується і через перенасиченість сучасних дітей інформацією. У всьому світі, і в Україні в тому числі, розширюється предметно-інформаційне середовище. Телебачення, відео, радіо, комп'ютер, мережа Інтернет останнім часом надають величезний обсяг інформації дітям. Актуальним завданням стає розвиток самостійної оцінки та відбору одержуваної інформації. Однією з форм навчання, що розвиває подібні вміння, є дидактична гра, що сприяє практичному використанню знань. Мета дослідження: розробити методичне забезпечення процесу використання дидактичних ігор в освітній діяльності дошкільників із ЗПР. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Використання дидактичних ігор у роботі з дошкільниками із ЗПР uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу