dc.description.abstract |
Проблема адаптації дітей з особливими освітніми потребами до різних видів соціально-значущої діяльності – одна з найактуальніших. Ігнорування цієї проблеми призводить до деформації особистості учня, обмеження можливостей його навчання та розвитку, зумовлює труднощі його подальшого життя та спілкування. Більшість таких молодих людей не в змозі в майбутньому обрати собі професію до вподоби, визначитись у життєвому просторі, для деяких з них проблемним є встановлення адекватних взаємин з іншими, створення сім’ї, тощо. Не зважаючи на те, що інклюзивні школи забезпечують сприятливі умови для досягнення рівних можливостей і повної участі дітей з особливими освітніми потребами, для їх ефективної діяльності необхідні спільні зусилля не лише з боку вчителів та персоналу школи, а й ровесників, батьків, членів родин.Вплив міжособистісних та психологічних чинників, на адаптацію й соціалізацію дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітньому навчальному закладі, що є однією з головних умов для успішного засвоєння знань, умінь та навичок під час навчання у школі досліджено недостатньо. Мета роботи полягає в аналізі особливостей емоційно-соціальної адаптації дітей з особливими освітніми потребами до навчання в інклюзивному класі. |
uk_UA |