Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Красилюк, Альона Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-24T11:55:46Z | |
dc.date.available | 2021-03-24T11:55:46Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Красилюк А. І. Особливості формування класного колективу учнів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Альона Іванівна Красилюк. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 68 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4958 | |
dc.description.abstract | У Концепції Нової української школи однією з основних компетентностей, яка має бути сформована в учня, є соціальна, що передбачає вміння працювати з іншими, ефективно брати участь у громадському житті, попереджувати і розв’язувати конфлікти та ін. Формування цієї компетентності передбачає розвиток колективної взаємодії учнів.Гармонійний розвиток особистості відбувається у взаємодії з іншими людьми, у процесі спілкування, спільної діяльності. Навчання дітей з інтелектуальними порушеннями у закладі освіти передбачає перебування у колективі, який має вагомий вплив на розвиток особистості. Тому формування учнівського колективу є пріоритетним завданням спеціального закладу загальної середньої освіти. Мета дослідження – розробити програму тренінгу формування класного колективу учнів інтелектуальними порушеннями. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості формування класного колективу учнів з інтелектуальними порушеннями | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |