ElarK-PNU

Особливості формування класного колективу учнів з інтелектуальними порушеннями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Красилюк, Альона Іванівна
dc.date.accessioned 2021-03-24T11:55:46Z
dc.date.available 2021-03-24T11:55:46Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Красилюк А. І. Особливості формування класного колективу учнів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Альона Іванівна Красилюк. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 68 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4958
dc.description.abstract У Концепції Нової української школи однією з основних компетентностей, яка має бути сформована в учня, є соціальна, що передбачає вміння працювати з іншими, ефективно брати участь у громадському житті, попереджувати і розв’язувати конфлікти та ін. Формування цієї компетентності передбачає розвиток колективної взаємодії учнів.Гармонійний розвиток особистості відбувається у взаємодії з іншими людьми, у процесі спілкування, спільної діяльності. Навчання дітей з інтелектуальними порушеннями у закладі освіти передбачає перебування у колективі, який має вагомий вплив на розвиток особистості. Тому формування учнівського колективу є пріоритетним завданням спеціального закладу загальної середньої освіти. Мета дослідження – розробити програму тренінгу формування класного колективу учнів інтелектуальними порушеннями. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Особливості формування класного колективу учнів з інтелектуальними порушеннями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу