ElarK-PNU

Формування мотивації досягнення успіху в учнів з інтелектуальними порушеннями у навчально-виховній діяльності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Куц, Олена Вікторівна
dc.date.accessioned 2021-03-24T11:59:17Z
dc.date.available 2021-03-24T11:59:17Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Куц О. В. Формування мотивації досягнення успіху в учнів з інтелектуальними порушеннями у навчально-виховній діяльності: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Олена Вікторівна Куц. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 78 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4959
dc.description.abstract Навчання учнів передбачає не лише формування системи знань та вмінь, а й сприяння розвитку особистості дітей, мотивації навчання та досягнення успіху. Мотивація є важливою умовою розвитку особистості учня. Позитивна мотивація навчання та високий рівень мотивації досягнення успіху забезпечують ефективність навчального процесу та сприяють успішності учнів. Завдання закладів освіти є формування в учнів стійке бажання, інтерес та потребу досягати успіхів, бути успішним у навчанні та житті. Особливо актуальним це є у роботі з учнями з інтелектуальними порушеннями, які характеризуються низькою пізнавальною активністю та потребують постійного стимулювання. Мета дослідження – розробити педагогічні умови формування мотивації досягнення успіху у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями у навчально-виховній діяльності. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування мотивації досягнення успіху в учнів з інтелектуальними порушеннями у навчально-виховній діяльності uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу