Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Куц, Олена Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-24T11:59:17Z | |
dc.date.available | 2021-03-24T11:59:17Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Куц О. В. Формування мотивації досягнення успіху в учнів з інтелектуальними порушеннями у навчально-виховній діяльності: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Олена Вікторівна Куц. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 78 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4959 | |
dc.description.abstract | Навчання учнів передбачає не лише формування системи знань та вмінь, а й сприяння розвитку особистості дітей, мотивації навчання та досягнення успіху. Мотивація є важливою умовою розвитку особистості учня. Позитивна мотивація навчання та високий рівень мотивації досягнення успіху забезпечують ефективність навчального процесу та сприяють успішності учнів. Завдання закладів освіти є формування в учнів стійке бажання, інтерес та потребу досягати успіхів, бути успішним у навчанні та житті. Особливо актуальним це є у роботі з учнями з інтелектуальними порушеннями, які характеризуються низькою пізнавальною активністю та потребують постійного стимулювання. Мета дослідження – розробити педагогічні умови формування мотивації досягнення успіху у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями у навчально-виховній діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування мотивації досягнення успіху в учнів з інтелектуальними порушеннями у навчально-виховній діяльності | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |