dc.description.abstract |
Актуальність проблеми навчання дітей з особливими освітніми потребами обумовлена кількістю таких дітей, яка постійно збільшується, а відповідно й зростає попит на спеціальну освіту. Новітнім напрямом спеціальної освіти є інклюзивне навчання, що забезпечує можливість отримання освіти дітей з особливими освітніми потребами за місцем проживання та передбачає створення для цього необхідних умов. Перед педагогами постає нова проблема формування згуртованого колективу класу, позитивної взаємодії між дітьми з особливими освітніми потребами та їхніми однолітками. Входження дитини з особливими освітніми потребами в в колектив дітей з типови розвитком, дає їм потужний ресурс для розвитку. Від того, як однолітки будуть ставитися до дітей, буде залежати їх мотивація до навчання та психологічний комфорт. Взаємодія з однолітками сприяє когнітивному, фізичному, мовленнєвому, соціальному та емоційному розвитку дітей з особливими освітніми потребами та мотивуює до цілеспрямованого використання нових знань і вмінь. Мета дослідження – розробка педагогічних умов формування позитивних взаємин учнів інклюзивного класу. |
uk_UA |