ElarK-PNU

Особливості взаємодії учнів інклюзивного класу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Жоян, Олена Анатоліївна
dc.date.accessioned 2021-03-24T12:02:01Z
dc.date.available 2021-03-24T12:02:01Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Жоян О. А. Особливості взаємодії учнів інклюзивного класу: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Олена Анатоліївна Жоян. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 77 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4960
dc.description.abstract Актуальність проблеми навчання дітей з особливими освітніми потребами обумовлена кількістю таких дітей, яка постійно збільшується, а відповідно й зростає попит на спеціальну освіту. Новітнім напрямом спеціальної освіти є інклюзивне навчання, що забезпечує можливість отримання освіти дітей з особливими освітніми потребами за місцем проживання та передбачає створення для цього необхідних умов. Перед педагогами постає нова проблема формування згуртованого колективу класу, позитивної взаємодії між дітьми з особливими освітніми потребами та їхніми однолітками. Входження дитини з особливими освітніми потребами в в колектив дітей з типови розвитком, дає їм потужний ресурс для розвитку. Від того, як однолітки будуть ставитися до дітей, буде залежати їх мотивація до навчання та психологічний комфорт. Взаємодія з однолітками сприяє когнітивному, фізичному, мовленнєвому, соціальному та емоційному розвитку дітей з особливими освітніми потребами та мотивуює до цілеспрямованого використання нових знань і вмінь. Мета дослідження – розробка педагогічних умов формування позитивних взаємин учнів інклюзивного класу. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Особливості взаємодії учнів інклюзивного класу uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу