Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Жоян, Олена Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-24T12:02:01Z | |
dc.date.available | 2021-03-24T12:02:01Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Жоян О. А. Особливості взаємодії учнів інклюзивного класу: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Олена Анатоліївна Жоян. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 77 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4960 | |
dc.description.abstract | Актуальність проблеми навчання дітей з особливими освітніми потребами обумовлена кількістю таких дітей, яка постійно збільшується, а відповідно й зростає попит на спеціальну освіту. Новітнім напрямом спеціальної освіти є інклюзивне навчання, що забезпечує можливість отримання освіти дітей з особливими освітніми потребами за місцем проживання та передбачає створення для цього необхідних умов. Перед педагогами постає нова проблема формування згуртованого колективу класу, позитивної взаємодії між дітьми з особливими освітніми потребами та їхніми однолітками. Входження дитини з особливими освітніми потребами в в колектив дітей з типови розвитком, дає їм потужний ресурс для розвитку. Від того, як однолітки будуть ставитися до дітей, буде залежати їх мотивація до навчання та психологічний комфорт. Взаємодія з однолітками сприяє когнітивному, фізичному, мовленнєвому, соціальному та емоційному розвитку дітей з особливими освітніми потребами та мотивуює до цілеспрямованого використання нових знань і вмінь. Мета дослідження – розробка педагогічних умов формування позитивних взаємин учнів інклюзивного класу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості взаємодії учнів інклюзивного класу | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |