ElarK-PNU

Підготовка батьків до сімейного виховання дітей з порушеннями пізнавальної діяльності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кушнір, Юлія Андріївна
dc.date.accessioned 2021-03-24T12:16:44Z
dc.date.available 2021-03-24T12:16:44Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Кушнір Ю. А. Підготовка батьків до сімейного виховання дітей з порушеннями пізнавальної діяльності: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Юлія Андріївна Кушнір. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 82 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4961
dc.description.abstract Серед усіх соціальних інститутів, які впливають на розвиток особистості, сім’я відіграє особливу роль. Сім’я є природним середовищем первинної соціалізації дитини, джерелом її матеріальної та емоційної підтримки, засобом збереження і передання культурних цінностей від покоління до покоління. Саме в сім’ї формуються життєві та моральні цінності дитини, ставлення до себе й до інших, закладаються передумови подальшого дорослого життя. Вчені одноголосно наголошують, що значних успіхів у соціалізації дитини з особливими освітніми потребами може бути досягнуто лише за активної участі в цьому процесі сім’ї, і в першу чергу батьків. В зв’язку з цим, проблема підготовки сім’ї до виховання дитини з інтелектуальними порушеннями є однією з найактуальніших у корекційній психопедагогіці. Мета дослідження – визначити та апробувати форми та методи підготовки батьків до сімейного виховання дітей з порушеннями пізнавальної діяльності. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Підготовка батьків до сімейного виховання дітей з порушеннями пізнавальної діяльності uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу