Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мельник, Рита Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-24T12:22:54Z | |
dc.date.available | 2021-03-24T12:22:54Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Мельник Р. О. Особливості професійного розвитку корекційного педагога: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Рита Олександрівна Мельник. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 79 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4962 | |
dc.description.abstract | Ефективна реалізація завдань навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами безпосередньо залежить від раціонально організованого навчально-виховного процесу, творчості та креативності корекційних педагогів. Високий рівень професійної компетентності та сформована готовність до професійного розвитку є вагомою умовою освіти дітей з особливими освітніми потребами. Корекційний педагог постійно повинен підвищувати рівень професійної компетентності з метою професійного та особистісного розвитку. Удосконалення навчально-виховної та корекційно-розвиткової роботи з дітьми з особливими освітніми потребами потребує оновлення методів та технологій, впровадження яких має здійснювати педагог відкритий до інновацій, готовий вносити зміни у свою діяльність. Тому проблема професійного розвитку корекційного педагога є актуальною у спеціальній освіті. Мета дослідження – розробити програму тренінгу професійного розвитку корекційних педагогів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості професійного розвитку корекційного педагога | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |