ElarK-PNU

Особливості професійного розвитку корекційного педагога

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мельник, Рита Олександрівна
dc.date.accessioned 2021-03-24T12:22:54Z
dc.date.available 2021-03-24T12:22:54Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Мельник Р. О. Особливості професійного розвитку корекційного педагога: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Рита Олександрівна Мельник. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 79 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4962
dc.description.abstract Ефективна реалізація завдань навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами безпосередньо залежить від раціонально організованого навчально-виховного процесу, творчості та креативності корекційних педагогів. Високий рівень професійної компетентності та сформована готовність до професійного розвитку є вагомою умовою освіти дітей з особливими освітніми потребами. Корекційний педагог постійно повинен підвищувати рівень професійної компетентності з метою професійного та особистісного розвитку. Удосконалення навчально-виховної та корекційно-розвиткової роботи з дітьми з особливими освітніми потребами потребує оновлення методів та технологій, впровадження яких має здійснювати педагог відкритий до інновацій, готовий вносити зміни у свою діяльність. Тому проблема професійного розвитку корекційного педагога є актуальною у спеціальній освіті. Мета дослідження – розробити програму тренінгу професійного розвитку корекційних педагогів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Особливості професійного розвитку корекційного педагога uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу