Репозиторий Dspace

Формування колективу учнів з інтелектуальними порушеннями

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Ревенко, Інна Сергіївна
dc.date.accessioned 2021-03-24T12:34:47Z
dc.date.available 2021-03-24T12:34:47Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Ревенко І. С. Формування колективу учнів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Інна Сергіївна Ревенко. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 80 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4965
dc.description.abstract Сучасне суспільство характеризується посиленням уваги до потреб та можливостей самовираження кожної людини в колективі. Це актуалізує необхідність пошуку інноваційних підходів до здійснення ефективної соціалізації в колективі, аналізу теоретичних положень і практичних способів посилення виховного впливу на колектив. У загальній педагогічній науці колектив розглядається як один з ефективних факторів формування особистості, в якому налагоджена чітка система співпраці, взаємодопомоги, дисципліни та відповідальності всіх його членів. Саме через колективну діяльність школярі з інтелектуальними порушеннями на практиці засвоюють моральні норми і починають усвідомлювати, що вони виступають необхідними умовами самостійного життя та участі у суспільній діяльності. У колективі цих дітей відкривається можливість для спілкування, забезпечується рівноправне становище у міжособистісних стосунках, можливість для самоствердження. Саме тому, необхідний пошук найбільш ефективних шляхів формування колективу учнів з інтелектуальними порушеннями, що і зумовило вибір теми дипломної роботи магістра. Мета дослідження – дослідити особливості формування колективу учнів з інтелектуальними порушеннями. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування колективу учнів з інтелектуальними порушеннями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись