Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ревенко, Інна Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-24T12:34:47Z | |
dc.date.available | 2021-03-24T12:34:47Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Ревенко І. С. Формування колективу учнів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Інна Сергіївна Ревенко. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 80 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4965 | |
dc.description.abstract | Сучасне суспільство характеризується посиленням уваги до потреб та можливостей самовираження кожної людини в колективі. Це актуалізує необхідність пошуку інноваційних підходів до здійснення ефективної соціалізації в колективі, аналізу теоретичних положень і практичних способів посилення виховного впливу на колектив. У загальній педагогічній науці колектив розглядається як один з ефективних факторів формування особистості, в якому налагоджена чітка система співпраці, взаємодопомоги, дисципліни та відповідальності всіх його членів. Саме через колективну діяльність школярі з інтелектуальними порушеннями на практиці засвоюють моральні норми і починають усвідомлювати, що вони виступають необхідними умовами самостійного життя та участі у суспільній діяльності. У колективі цих дітей відкривається можливість для спілкування, забезпечується рівноправне становище у міжособистісних стосунках, можливість для самоствердження. Саме тому, необхідний пошук найбільш ефективних шляхів формування колективу учнів з інтелектуальними порушеннями, що і зумовило вибір теми дипломної роботи магістра. Мета дослідження – дослідити особливості формування колективу учнів з інтелектуальними порушеннями. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування колективу учнів з інтелектуальними порушеннями | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |