dc.contributor.author |
Різдванецька, Світлана Валеріївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-24T12:37:55Z |
|
dc.date.available |
2021-03-24T12:37:55Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Різдванецька С. В. Особливості запам’ятовування у молодших школярів з особливими освітніми потребами: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Світлана Валеріївна Різдванецька. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 95 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4966 |
|
dc.description.abstract |
Пам’ять є основою здібностей дитини, умовою набуття знань, формування умінь і навиків, без неї неможлива повноцінна життєдіяльність особистості. Науковці зазначають, що шкільний вік відіграє важливе значення у становленні основних форм пам’яті. Саме пам’ять виконує продуктивну роль у здійсненні всіх інших форм психічної діяльності людини, накопичуючи і зберігаючи набутий досвід, забезпечуючи можливість його подальшого використання. Тому дослідження видів, форм пам’яті, а також її розвиток та діагностика є дуже актуальними. Мета дослідження – визначити особливості запам’ятовування молодших школярів з особливими освітніми потребами та розробити програму розвитку цього процесу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості запам’ятовування у молодших школярів з особливими освітніми потребами |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |