ElarK-PNU

Особливості запам’ятовування у молодших школярів з особливими освітніми потребами

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Різдванецька, Світлана Валеріївна
dc.date.accessioned 2021-03-24T12:37:55Z
dc.date.available 2021-03-24T12:37:55Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Різдванецька С. В. Особливості запам’ятовування у молодших школярів з особливими освітніми потребами: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Світлана Валеріївна Різдванецька. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 95 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4966
dc.description.abstract Пам’ять є основою здібностей дитини, умовою набуття знань, формування умінь і навиків, без неї неможлива повноцінна життєдіяльність особистості. Науковці зазначають, що шкільний вік відіграє важливе значення у становленні основних форм пам’яті. Саме пам’ять виконує продуктивну роль у здійсненні всіх інших форм психічної діяльності людини, накопичуючи і зберігаючи набутий досвід, забезпечуючи можливість його подальшого використання. Тому дослідження видів, форм пам’яті, а також її розвиток та діагностика є дуже актуальними. Мета дослідження – визначити особливості запам’ятовування молодших школярів з особливими освітніми потребами та розробити програму розвитку цього процесу. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Особливості запам’ятовування у молодших школярів з особливими освітніми потребами uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу