Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Різдванецька, Світлана Валеріївна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-24T12:37:55Z | |
dc.date.available | 2021-03-24T12:37:55Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Різдванецька С. В. Особливості запам’ятовування у молодших школярів з особливими освітніми потребами: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Світлана Валеріївна Різдванецька. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 95 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4966 | |
dc.description.abstract | Пам’ять є основою здібностей дитини, умовою набуття знань, формування умінь і навиків, без неї неможлива повноцінна життєдіяльність особистості. Науковці зазначають, що шкільний вік відіграє важливе значення у становленні основних форм пам’яті. Саме пам’ять виконує продуктивну роль у здійсненні всіх інших форм психічної діяльності людини, накопичуючи і зберігаючи набутий досвід, забезпечуючи можливість його подальшого використання. Тому дослідження видів, форм пам’яті, а також її розвиток та діагностика є дуже актуальними. Мета дослідження – визначити особливості запам’ятовування молодших школярів з особливими освітніми потребами та розробити програму розвитку цього процесу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості запам’ятовування у молодших школярів з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |