ElarK-PNU

Особливості розвитку емоційно-вольової сфери дітей дошкільного віку із ДЦП

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ковалик, І. Р.
dc.date.accessioned 2021-03-24T12:49:47Z
dc.date.available 2021-03-24T12:49:47Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Ковалик І. Р. Особливості розвитку емоційно-вольової сфери дітей дошкільного віку із ДЦП: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / І. Р. Ковалик. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 88 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4968
dc.description.abstract Сьогодні відбувається зростання чисельності дітей з неврологічною патологією, зокрема з дитячими церебральними паралічами. Проблема вивчення психологічних особливостей дітей з діагнозом дитячий церебральний параліч (ДЦП) - одна з найбільш актуальних в спеціальній психології та дефектології. Дитячі церебральні паралічі характеризуються особливостями порушень пізнавальної діяльності, моторної, мовної а також нервово-психічної сфери, при цьому міра вираженості залежить від локалізації і важкості ураження кори головного мозку. Ці особливості чинять негативний вплив на розвиток дітей дошкільного віку і становлення особистості в цілому. Мета дослідження полягає у теоретико-експериментальному вивченні особливостей розвитку емоційно-вольової сфери дітей дошкільного віку із ДЦП. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Особливості розвитку емоційно-вольової сфери дітей дошкільного віку із ДЦП uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу