dc.contributor.author |
Чернієнко, Анна Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-24T13:10:04Z |
|
dc.date.available |
2021-03-24T13:10:04Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Чернієнко А. В. Профорієнтаційна робота з молодшими школярами з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Анна Вікторівна Чернієнко. - Кам’янець-Подільський, 2019. –80 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4971 |
|
dc.description.abstract |
Профорієнтаційна робота є одним із вагомих аспектів виховної роботи у спеціальних закладах освіти. Основною метою профорієнтаційної роботи є формування готовності учнів до майбутньої професійної діяльності, сприяння здійснення правильного професійного визначення. Особливості психічного розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями ускладнюють процес професійно-трудового навчання та профорієнтаційної роботи. Здійснення заходів профорієнтаційної роботи та реалізація її завдання сприяє соціалізації учнів у майбутньому самостійному житті, створює умови для професійної самореалізації. Мета дослідження – розробити педагогічні умови ефективності профорієнтаційної роботи з учнями з інтелектуальними порушеннями молодшого шкільного віку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Профорієнтаційна робота з молодшими школярами з інтелектуальними порушеннями |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |