ElarK-PNU

Профорієнтаційна робота з молодшими школярами з інтелектуальними порушеннями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чернієнко, Анна Вікторівна
dc.date.accessioned 2021-03-24T13:10:04Z
dc.date.available 2021-03-24T13:10:04Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Чернієнко А. В. Профорієнтаційна робота з молодшими школярами з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Анна Вікторівна Чернієнко. - Кам’янець-Подільський, 2019. –80 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4971
dc.description.abstract Профорієнтаційна робота є одним із вагомих аспектів виховної роботи у спеціальних закладах освіти. Основною метою профорієнтаційної роботи є формування готовності учнів до майбутньої професійної діяльності, сприяння здійснення правильного професійного визначення. Особливості психічного розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями ускладнюють процес професійно-трудового навчання та профорієнтаційної роботи. Здійснення заходів профорієнтаційної роботи та реалізація її завдання сприяє соціалізації учнів у майбутньому самостійному житті, створює умови для професійної самореалізації. Мета дослідження – розробити педагогічні умови ефективності профорієнтаційної роботи з учнями з інтелектуальними порушеннями молодшого шкільного віку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Профорієнтаційна робота з молодшими школярами з інтелектуальними порушеннями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу