Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Чернієнко, Анна Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-24T13:10:04Z | |
dc.date.available | 2021-03-24T13:10:04Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Чернієнко А. В. Профорієнтаційна робота з молодшими школярами з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Анна Вікторівна Чернієнко. - Кам’янець-Подільський, 2019. –80 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4971 | |
dc.description.abstract | Профорієнтаційна робота є одним із вагомих аспектів виховної роботи у спеціальних закладах освіти. Основною метою профорієнтаційної роботи є формування готовності учнів до майбутньої професійної діяльності, сприяння здійснення правильного професійного визначення. Особливості психічного розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями ускладнюють процес професійно-трудового навчання та профорієнтаційної роботи. Здійснення заходів профорієнтаційної роботи та реалізація її завдання сприяє соціалізації учнів у майбутньому самостійному житті, створює умови для професійної самореалізації. Мета дослідження – розробити педагогічні умови ефективності профорієнтаційної роботи з учнями з інтелектуальними порушеннями молодшого шкільного віку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Профорієнтаційна робота з молодшими школярами з інтелектуальними порушеннями | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |