Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ямпольська, Ю. В. | |
dc.date.accessioned | 2021-03-24T13:16:40Z | |
dc.date.available | 2021-03-24T13:16:40Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Ямпольська Ю. В. Взаємодія спеціалістів у корекційній роботі з дошкільниками з ТПМ: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ю. В. Ямпольська. - Кам’янець-Подільський, 2019. –95 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4973 | |
dc.description.abstract | Збільшення кількості дітей зі складними порушеннями психофізичного розвитку від народження, які призводять до тяжких порушень мовлення, обумовлює необхідність реалізації комплексного підходу до взаємодії спеціалістів щодо організації психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами [12]. Актуальною є реалізація тісної взаємодії логопедів із неврологами, нейропсихологами, психофізіологами та дитячими психіатрами як для вдосконалення своєчасної діагностики тяжких порушень мовлення, так і з метою розробки корекційних заходів. Порушення мовлення у тій чи іншій мірі негативно впливають на весь психічний розвиток дитини, її діяльність, поведінку. Обмеженість у мовленнєвому спілкуванні негативно відображається на формуванні особистості дитини, може викликати психічне нашарування, певні особливості емоційно-вольової сфери, сприяти розвитку негативних якостей характеру. Таким чином, прослідковується тісна взаємозалежність між мовленнєвим та психічним розвитком. Мета дослідження полягає у створені моделі взаємодії спеціалістів у процесі корекційної роботи з дітьми дошкільного віку з ТПМ. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Взаємодія спеціалістів у корекційній роботі з дошкільниками з ТПМ | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |