ElarK-PNU

Особливості формування комунікативних умінь у дітей дошкільного віку з псевдобульбарною дизартрією

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Агапій, Вікторія Федорівна
dc.date.accessioned 2021-03-25T09:35:59Z
dc.date.available 2021-03-25T09:35:59Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Агапій В. Ф. Особливості формування комунікативних умінь у дітей дошкільного віку з псевдобульбарною дизартрією: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Вікторія Федорівна Агапій. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 85 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4974
dc.description.abstract На сучасному етапі триває активний процес розвитку системи корекційно-розвиваючого навчання дітей із порушеннями психофізичного розвитку (у тому числі мовленнєвому), що являє собою якісно новий рівень освітнього процесу, що дозволяє виявляти та вчасно надавати дітям логопедичну та іншу спеціалізовану допомогу. Аналіз психолого-педагогічної літератури та практики свідчить про збільшення кількості дітей дошкільного віку із порушеннями усного мовлення, що зумовлює труднощі в оволодінні програмами навчання і виховання дітей дошкільного віку, своєчасною мовленнєвою підготовкою дітей до школи, мисленнєво-пізнавальною діяльністю, поведінкою. Мета дослідження – виявлення стану сформованості та виявлення особливостей формування комунікативних вмінь у дошкільників з псевдобульбарною дизартрією. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Особливості формування комунікативних умінь у дітей дошкільного віку з псевдобульбарною дизартрією uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу