Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бобишева, Ірина Ігорівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-25T09:58:01Z | |
dc.date.available | 2021-03-25T09:58:01Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Бобишева І. І. Сенсорна інтеграція як засіб корекції мовлення у дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ірина Ігорівна Бобишева. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 92 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4976 | |
dc.description.abstract | Сенсорний розвиток дітей дошкільного віку з порушенням мовлення відрізняється якісним своєрідністю. У дітей зір і слух фізіологічно збережені, однак процес сприймання, який є компонентом сенсорного розвитку, дещо ускладнений - знижений його темп, звужений обсяг, недостатня точність сприймання (зорового, слухового, тактильно-рухового). Знижена швидкість виконання перцептивних операцій. Утруднена орієнтовно-дослідницька діяльність, спрямована на дослідження властивостей і якостей предметів. Необхідна більша кількість практичних проб і примірювання при вирішенні наочно-практичних завдань. Мета дослідження: розробка методики формування у дошкільників з порушенням мовлення знань про предмети навколишнього середовища засобами сенсорної інтеграції та апробація її на практиці. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Сенсорна інтеграція як засіб корекції мовлення у дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |