ElarK-PNU

Сенсорна інтеграція як засіб корекції мовлення у дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бобишева, Ірина Ігорівна
dc.date.accessioned 2021-03-25T09:58:01Z
dc.date.available 2021-03-25T09:58:01Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Бобишева І. І. Сенсорна інтеграція як засіб корекції мовлення у дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ірина Ігорівна Бобишева. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 92 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4976
dc.description.abstract Сенсорний розвиток дітей дошкільного віку з порушенням мовлення відрізняється якісним своєрідністю. У дітей зір і слух фізіологічно збережені, однак процес сприймання, який є компонентом сенсорного розвитку, дещо ускладнений - знижений його темп, звужений обсяг, недостатня точність сприймання (зорового, слухового, тактильно-рухового). Знижена швидкість виконання перцептивних операцій. Утруднена орієнтовно-дослідницька діяльність, спрямована на дослідження властивостей і якостей предметів. Необхідна більша кількість практичних проб і примірювання при вирішенні наочно-практичних завдань. Мета дослідження: розробка методики формування у дошкільників з порушенням мовлення знань про предмети навколишнього середовища засобами сенсорної інтеграції та апробація її на практиці. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Сенсорна інтеграція як засіб корекції мовлення у дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу