Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Вашеняк, Юлія Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-25T10:03:39Z | |
dc.date.available | 2021-03-25T10:03:39Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Вашеняк Ю. В. Корекція порушення сприймання у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Юлія Вікторівна Вашеняк. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 84 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4977 | |
dc.description.abstract | Однією з засад психогенезу особистості є пізнання і перетворення людиною світу, що її оточує. Людина самостійно формує у собі модель світу, яка є центральною частиною її психічного життя. Цю модель спеціалісти описують у вигляді взаємодії таких великих блоків, як психічні функції, структура цінностей, цензура і система психологічного захисту – бар’єрів. Когнітивна, тобто пізнавальна, сфера особистості має принципове навантаження у плані побудови моделі світу. Серед пізнавальних процесів виділяють відчуття, сприймання, пам’ять, мислення, увагу, уяву. Відчуття, сприймання і уявлення існують як у людини, так і у тварини. Однак ці форми чуттєвого відображення у них не є тотожні. Праця і мовлення сформували специфічно людські відчуття і сприймання, які відрізняються змістом, фізіологічними механізмами і місцем у процесі пізнання. У тварин це, як правило, вища форма орієнтування, а у людини – початкова форма пізнання. Мета: дослідити особливості розвитку процесів сприймання у дітей з порушеннями мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Корекція порушення сприймання у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |