ElarK-PNU

Корекція порушення сприймання у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вашеняк, Юлія Вікторівна
dc.date.accessioned 2021-03-25T10:03:39Z
dc.date.available 2021-03-25T10:03:39Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Вашеняк Ю. В. Корекція порушення сприймання у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Юлія Вікторівна Вашеняк. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 84 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4977
dc.description.abstract Однією з засад психогенезу особистості є пізнання і перетворення людиною світу, що її оточує. Людина самостійно формує у собі модель світу, яка є центральною частиною її психічного життя. Цю модель спеціалісти описують у вигляді взаємодії таких великих блоків, як психічні функції, структура цінностей, цензура і система психологічного захисту – бар’єрів. Когнітивна, тобто пізнавальна, сфера особистості має принципове навантаження у плані побудови моделі світу. Серед пізнавальних процесів виділяють відчуття, сприймання, пам’ять, мислення, увагу, уяву. Відчуття, сприймання і уявлення існують як у людини, так і у тварини. Однак ці форми чуттєвого відображення у них не є тотожні. Праця і мовлення сформували специфічно людські відчуття і сприймання, які відрізняються змістом, фізіологічними механізмами і місцем у процесі пізнання. У тварин це, як правило, вища форма орієнтування, а у людини – початкова форма пізнання. Мета: дослідити особливості розвитку процесів сприймання у дітей з порушеннями мовлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Корекція порушення сприймання у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу