dc.contributor.author |
Грамажора, Юлія Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-25T10:21:29Z |
|
dc.date.available |
2021-03-25T10:21:29Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Грамажора Ю. В. Особливості логопедичної роботи з формування і вдосконалення навички читання у дітей молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Юлія Василівна Грамажора. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 88 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4981 |
|
dc.description.abstract |
Читання – складний процес, що вимагає вміння розпізнавати буквений склад слова, встановлювати логічний зв’язок, інтонаційно вірно передавати сенс прочитаного. У процесі формування повноцінного читання в учнів має значення формування таких якостей, як правильність, швидкість, свідомість та виразність. Проблема навчання читання є однією із актуальних у сучасній педагогічній та психологічні літературі. Це викликано її великою практичною значимістю, що обумовлена корекційною спрямованістю навчання дітей з особливими освітніми потребами. На думку ряду дослідників, психофізіологічною основою труднощів читання є уповільнений темп прийому і переробки зоровим сприйманням інформації; труднощі встановлення зв’язків між зоровим, слуховим і мовноруховими центрами, що беруть безпосередню участь у акті читання; низький темп перебігу розумових процесів, слабкість самоконтролю. Мета дослідження: виявити стан розвитку процесу читання та обгрунтувати методику корекції різних видів дислексій в дітей із затримкою психічного розвитку молодшого шкільного віку на логопедичних заняттях та уроках з читання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості логопедичної роботи з формування і вдосконалення навички читання у дітей молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |