Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гурина, Катерина Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-25T11:34:26Z | |
dc.date.available | 2021-03-25T11:34:26Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Гурина К. В. Формування математичних здібностей у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Катерина Вікторівна Гурина. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 111 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4983 | |
dc.description.abstract | Математичні знання та вміння є важливим засобом розвитку у дітей пізнавальної діяльності в цілому та інтелекту зокрема. Розв’язуючи приклади і задачі усно, учні розвивають математичне мовлення, збагаючуть його математичними символами, розширюють словниковий запас. Також вони запам’ятовують математичні терміни, вирази, вчаться ясно і лаконічно висловлювати свої судження, пояснювати хід розв’язання задач та обчислення прикладів. Діагностика, формування і розвиток математичних здібностей відбувається у процесі математичної діяльності водночас з формуванням загальнонавчальних умінь і здібностей, математичних знань і умінь на їх основі. Мета дослідження полягає у розробці методики формування математичних здібностей у дітей з ТПМ, яка б враховували причини їхнього недорозвинення у зазначеної категорії молодших школярів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування математичних здібностей у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |