ElarK-PNU

Формування математичних здібностей у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гурина, Катерина Вікторівна
dc.date.accessioned 2021-03-25T11:34:26Z
dc.date.available 2021-03-25T11:34:26Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Гурина К. В. Формування математичних здібностей у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Катерина Вікторівна Гурина. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 111 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4983
dc.description.abstract Математичні знання та вміння є важливим засобом розвитку у дітей пізнавальної діяльності в цілому та інтелекту зокрема. Розв’язуючи приклади і задачі усно, учні розвивають математичне мовлення, збагаючуть його математичними символами, розширюють словниковий запас. Також вони запам’ятовують математичні терміни, вирази, вчаться ясно і лаконічно висловлювати свої судження, пояснювати хід розв’язання задач та обчислення прикладів. Діагностика, формування і розвиток математичних здібностей відбувається у процесі математичної діяльності водночас з формуванням загальнонавчальних умінь і здібностей, математичних знань і умінь на їх основі. Мета дослідження полягає у розробці методики формування математичних здібностей у дітей з ТПМ, яка б враховували причини їхнього недорозвинення у зазначеної категорії молодших школярів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування математичних здібностей у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу