ElarK-PNU

Формування словесно-логічного мислення у дітей з тяжкими порушеннями мовлення молодшого шкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гутникевич, Галина Романівна
dc.date.accessioned 2021-03-25T11:50:40Z
dc.date.available 2021-03-25T11:50:40Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Гутникевич Г. Р. Формування словесно-логічного мислення у дітей з тяжкими порушеннями мовлення молодшого шкільного віку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Галина Романівна Гутникевич. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 95 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4984
dc.description.abstract В шкільному віці, для успішного засвоєння навчального матеріалу, надзвичайно важливим є розвиток всіх психічних функцій(пам'ять, увага, мислення, тощо). Проте вчені вважають, що саме мислення є основою успішного засвоєння навчального матеріалу, адже спочатку нову інформацію потрібно зрозуміти, виділити у ній головне, проаналізувати та узагальнити, а це можливо лише тоді, коли словесно-логічне мислення буде сформована на такому рівні, який відповідатиме віковим нормам. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати, та розробити методику формування словесно-логічного мислення у дітей молодшого шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення, а також апробувати її на практиці. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування словесно-логічного мислення у дітей з тяжкими порушеннями мовлення молодшого шкільного віку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу