Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гутникевич, Галина Романівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-25T11:50:40Z | |
dc.date.available | 2021-03-25T11:50:40Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Гутникевич Г. Р. Формування словесно-логічного мислення у дітей з тяжкими порушеннями мовлення молодшого шкільного віку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Галина Романівна Гутникевич. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 95 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4984 | |
dc.description.abstract | В шкільному віці, для успішного засвоєння навчального матеріалу, надзвичайно важливим є розвиток всіх психічних функцій(пам'ять, увага, мислення, тощо). Проте вчені вважають, що саме мислення є основою успішного засвоєння навчального матеріалу, адже спочатку нову інформацію потрібно зрозуміти, виділити у ній головне, проаналізувати та узагальнити, а це можливо лише тоді, коли словесно-логічне мислення буде сформована на такому рівні, який відповідатиме віковим нормам. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати, та розробити методику формування словесно-логічного мислення у дітей молодшого шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення, а також апробувати її на практиці. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування словесно-логічного мислення у дітей з тяжкими порушеннями мовлення молодшого шкільного віку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |