ElarK-PNU

Профілактика порушень писемного мовлення у старших дошкільників засобами логопедичної гімнастики

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дан, Олександра Юріївна
dc.date.accessioned 2021-03-25T11:53:23Z
dc.date.available 2021-03-25T11:53:23Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Дан О. Ю. Профілактика порушень писемного мовлення у старших дошкільників засобами логопедичної гімнастики: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Олександра Юріївна Дан. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 86 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4985
dc.description.abstract Писемне мовлення є основним навчальним умінням школярів та входить до комплексу соціально-значимих навичок людини. Читання та письмо як структурні елементи писемного мовлення слугують важливим засобом накопичення та відтворення знань, сприяють розвитку пізнавальної та особистісної, в тому числі духовної сфер дитини. Своєчасна підготовка дітей до шкільного навчання, в тому числі мовленнєва, великою мірою сприяє зменшенню у них труднощів під час опанування навичками читання і письма. Особливої уваги у цьому зв’язку потребують дошкільники з порушеннями мовленнєвого розвитку, для яких важливим є особливий вид підготовки до навчання ‒ профілактика порушень писемного мовлення. Мета дослідження – розроблення методичного забезпечення з використанням засобів логопедичної гімнастики для профілактики порушень писемного мовлення у дошкільників. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Профілактика порушень писемного мовлення у старших дошкільників засобами логопедичної гімнастики uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу