Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дітковська, Марія Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-25T11:57:00Z | |
dc.date.available | 2021-03-25T11:57:00Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Дітковська М. В. Особливості профілактики відхилень мовного розвитку у дітей раннього віку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Марія Володимирівна Дітковська. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 114 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4986 | |
dc.description.abstract | Виявлення та корекція відхилень процесу розвитку є важливою умовою модернізації системи спеціальної освіти, оскільки дозволяє максимально рано включити дітей з обмеженими можливостями здоров’я в освітній простір. Раніше корекційний вплив базувався на концепції безперервного виникнення нових форм, які передують у розвитку, що протікає в реальній взаємодії з середовищем в умовах єдності матеріальної та психічної сторін генезу кожного явища. Діти переддошкільного віку, стан мови яких кваліфікується неврологами і логопедами закладів охорони здоров’я як затримка мовного розвитку, являють собою неоднорідну групу. У частини дітей затримка мовного розвитку успішно компенсується без стороннього втручання та може розглядатися як тимчасова, яка має зворотну дію. В іншої групи дітей подібні відхилення мовного онтогенезу проявляються мозаїчно в мовних і когнітивних процесах, які в дошкільному віці провокують розлади мови різного ступеня вираженості. Мета дослідження –теоретично обґрунтувати та експериментально визначити особливості комплексного корекційно-профілактичного впливу в ранньому віці на основі виявлення прогностично значущих ознак відхилень мовного розвитку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості профілактики відхилень мовного розвитку у дітей раннього віку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |