Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Жолобчук, Оксана Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-25T12:00:26Z | |
dc.date.available | 2021-03-25T12:00:26Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Жолобчук О. М. Психологічний простір як фактор успішної адаптації до школи дітей з мовленнєвими порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Оксана Миколаївна Жолобчук. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 81 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4987 | |
dc.description.abstract | Дитина відчуває себе впевнено тоді, коли вона має адекватні можливості для виконання всіх зовнішніх вимог, коли будуть збережені психологічні кордони та відчуття безпеки. Тільки в цьому випадку вона буде відчувати емоційне задоволення від перебування в школі. Тобто, мова йде про соціально-психологічний аспекті адаптації, яка є досить точним індикатором різних відхилень у розвитку, сформованих у дитини в дошкільному віці. Порушення психологічного простору дитини викликає хворобливе ставлення до всього навколишнього і сприяє утворенню внутрішнього психологічного конфлікту, що з неминучістю призводить до втрати навчальної мотивації, зниження пізнавальної активності, порушення стосунків з учителем та однолітками. Мета: дослідити психологічний простір як фактор успішної адаптації до школи дітей з порушенням мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Психологічний простір як фактор успішної адаптації до школи дітей з мовленнєвими порушеннями | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |