ElarK-PNU

Психологічний простір як фактор успішної адаптації до школи дітей з мовленнєвими порушеннями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Жолобчук, Оксана Миколаївна
dc.date.accessioned 2021-03-25T12:00:26Z
dc.date.available 2021-03-25T12:00:26Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Жолобчук О. М. Психологічний простір як фактор успішної адаптації до школи дітей з мовленнєвими порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Оксана Миколаївна Жолобчук. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 81 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4987
dc.description.abstract Дитина відчуває себе впевнено тоді, коли вона має адекватні можливості для виконання всіх зовнішніх вимог, коли будуть збережені психологічні кордони та відчуття безпеки. Тільки в цьому випадку вона буде відчувати емоційне задоволення від перебування в школі. Тобто, мова йде про соціально-психологічний аспекті адаптації, яка є досить точним індикатором різних відхилень у розвитку, сформованих у дитини в дошкільному віці. Порушення психологічного простору дитини викликає хворобливе ставлення до всього навколишнього і сприяє утворенню внутрішнього психологічного конфлікту, що з неминучістю призводить до втрати навчальної мотивації, зниження пізнавальної активності, порушення стосунків з учителем та однолітками. Мета: дослідити психологічний простір як фактор успішної адаптації до школи дітей з порушенням мовлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Психологічний простір як фактор успішної адаптації до школи дітей з мовленнєвими порушеннями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу