ElarK-PNU

Особливості формування переказу у дітей старшого дошкільного віку із третім рівнем загального недорозвинення мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Іващук, Юлія Олександрівна
dc.date.accessioned 2021-03-25T12:10:41Z
dc.date.available 2021-03-25T12:10:41Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Іващук Ю. О. Особливості формування переказу у дітей старшого дошкільного віку із третім рівнем загального недорозвинення мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Юлія Олександрівна Іващук. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 83 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4989
dc.description.abstract Розвиток мовлення – провідний принцип навчання рідної мови. Він охоплює всі сторони мовленнєвої діяльності дошкільника. У пояснювальній записці до програми з української мови підкреслено, що мовленнєва змістова лінія, яка є основною, передбачає розвиток усного і пропедевтики писемного мовлення дошкільників, вміння користуватись мовою як засобом спілкування, пізнання та впливу. Програмою передбачається набуття елементарних знань про мовлення: усне і писемне, діалогічне і монологічне; про особливості висловлювань обумовлені комунікативними завданнями, ситуацією спілкування, однак значно важливішим завданням є розвиток вміння здійснювати види мовленнєвої діяльності що разом становлять зв’язне мовлення. Мета дослідження: діагностика стану розвитку та обґрунтування методики формування переказу в дітей старшого дошкільного віку із третім рівнем загального недорозвитку мовлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Особливості формування переказу у дітей старшого дошкільного віку із третім рівнем загального недорозвинення мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу