Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Іващук, Юлія Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-25T12:10:41Z | |
dc.date.available | 2021-03-25T12:10:41Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Іващук Ю. О. Особливості формування переказу у дітей старшого дошкільного віку із третім рівнем загального недорозвинення мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Юлія Олександрівна Іващук. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 83 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4989 | |
dc.description.abstract | Розвиток мовлення – провідний принцип навчання рідної мови. Він охоплює всі сторони мовленнєвої діяльності дошкільника. У пояснювальній записці до програми з української мови підкреслено, що мовленнєва змістова лінія, яка є основною, передбачає розвиток усного і пропедевтики писемного мовлення дошкільників, вміння користуватись мовою як засобом спілкування, пізнання та впливу. Програмою передбачається набуття елементарних знань про мовлення: усне і писемне, діалогічне і монологічне; про особливості висловлювань обумовлені комунікативними завданнями, ситуацією спілкування, однак значно важливішим завданням є розвиток вміння здійснювати види мовленнєвої діяльності що разом становлять зв’язне мовлення. Мета дослідження: діагностика стану розвитку та обґрунтування методики формування переказу в дітей старшого дошкільного віку із третім рівнем загального недорозвитку мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості формування переказу у дітей старшого дошкільного віку із третім рівнем загального недорозвинення мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |