Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кавка, Вероніка Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-25T12:13:27Z | |
dc.date.available | 2021-03-25T12:13:27Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Кавка В. М. Особливості використання ігрових технік для формування комунікативних умінь і навичок у старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Вероніка Миколаївна Кавка. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 84 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4990 | |
dc.description.abstract | Спілкування, будучи складною та багатогранною діяльністю, потребує специфічних знань і вмінь, якими людина оволодіває в процесі засвоєння соціального досвіду, накопиченого попередніми поколіннями. Високий рівень комунікативності виступає запорукою успішної адаптації людини у будь-якій соціальній середовищі, що визначає практичну значимість формування комунікативних умінь з самого раннього дитинства. Саме розвиток комунікативності є пріоритетною підставою забезпечення наступності дошкільної і початкової загальної освіти, необхідною умовою успішності навчальної діяльності, найважливішим напрямом соціально-особистісного розвитку. Розвиток комунікативних навичок у дітей з загальним недорозвитком мовлення (ЗНМ) стає дуже актуальною так як останнім часом зростає число дітей, що мають порушення мовленнєвого розвитку. Одним з методів корекції порушень мовлення є гра. Гра ‒ це провідний вид діяльності дітей дошкільного віку. Вона є визначальним чинником у розвитку особистості, в тому числі і впливає на один з важливих пізнавальних процесів людини ‒ мовлення. Мета дослідження: визначення оптимальних умов, що впливають на розвиток комунікативних навичок у старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості використання ігрових технік для формування комунікативних умінь і навичок у старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |